Jeugdplannen

Zoals bij de senioren (mannen en vrouwen) een commissie aan de slag is met werving en behoud van spelende leden, is ook bij de jeugd een groep gevormd die actief aan de slag is om zo mogelijk alle leeftijdscategorieën komend seizoen gevuld te hebben.

Voor de spelers in de leeftijdscategorieën boven JO15 (dus JO19 en JO17) is Erwin Griffioen aan de slag met de indeling. O. a. is hij bezig om spelers die VVZwammerdam om redenen kortgeleden hebben verlaten terug te halen. Er staat een goed kader dat VVZwammerdam stukken aantrekkelijker maakt. De eerste tekenen van interesse zijn veelbelovend.

Voor alle leeftijdscategorieën JO6 tot en met JO15  is Hans Lipsius teams aan het maken. Heeft u of een kind van u interesse om te voetballen of om het te gaan proberen in de aanloop naar het nieuwe seizoen zoek dan contact met Erwin of Hans (technisch kader) of Richard Niesing (bestuur).

Verder kijkt voorzitter Jaap Peters in ons netwerk van bekende verenigingen in de omgeving of er samenwerking of combinaties zijn te maken van teams. Ook daarvoor geldt: als je VVZwammerdam aan groepjes spelers of teams kunt helpen: graag! In mei/juni vinden trainingen, oefenwedstrijden en toernooien plaats gericht op de vorming van de nieuwe teams na de zomervakantie.