Seniorenplannen

VVZwammerdam werkt aan ledenbehoud en ledenwerving. Zowel bij de jeugd, de vrouwen, de senioren als 40+. Onderdeel van deze aanpak is om nieuwe, extra seniorenteams maken. Ieder die een idee of een tip heeft kan dit melden. Zelf denken we aan het maken van een seniorenteam waarin (diverse) families worden verenigd en herenigd. Er zijn veel voetbalfamilies in Zwammerdam en vele voetballers daarvan zijn nog niet lang geleden gestopt bij onze club. Of hebben ook nooit met hun broertje samen gespeeld in een team. Wij komen zo al aan 20-30 namen. Het idee is dat zodat je ook niet elke week zou hoeven te voetballen als dat niet uitkomt wegens studie, werk of andere vrijetijdsbesteding. Zeer binnenkort gaan we dat eens uitwerken. We zien jullie dat graag met elkaar bespreken. Reacties kunnen voorlopig t.a.v. naar Richard Niesing, Jozef Kindt of Tim van der Neut. Een comité is in de maak.