Grasvelden zaterdag beschikbaar

Het toernooi dat vrijdagavond bij Alphia zou worden gehouden voor 40+ is wegens de situatie van de velden afgelast. Voor de natuurgrasvelden van VVZwammerdam geldt dat zij donderdag zijn goedgekeurd voor het programma van zaterdag. Daarbij is in ogenschouw genomen het relatief lichte programma dat moet worden afgewerkt waarbij vooral Veld 1 nog kan worden ontzien. De doelgebieden op beide velden zijn bij het intrappen verboden terrein omdat daar de grasmat nog verre van volgroeid is. Voorlopig blijft de situatie van de velden precair. We houden u op de hoogte via de site, Twitter en Facebook.

Dit plaatje geeft in de kern het probleem van onze velden goed weer(rechts VVZwammerdam).

20130909 wortelsengras

Of er uitwedstrijden worden afgelast is momenteel nog niet bekend. U kunt voor de meest actuele stand van de afgelastingen het beste onder de knop wedstrijden kijken bij “Programma en Uitslagen”. Wordt een wedstrijd afgelast door een andere vereniging wordt dat in principe online verwerkt in dat overzicht.