Agenda ALV inzake MFA/Dorpshuis

Agenda voor de Algemene Leden Vergadering (ALV) inzake de besluitvorming wel of geen nieuwe MFA/Dorpshuis aan de Spoorlaan.

Op vrijdag 7 april van 19.00 – 20.00 uur

Beste leden en ouders van jeugdleden,

We hebben inmiddels ervaring met ALV’s waarin de toekomst van onze vereniging op het spel staat. Met veel plezier denk ik nog terug aan de bijzondere bijeenkomst in mei 2015, waarin we samen vrijwel unaniem besloten de financiering van het kunstgrasveld voor onze eigen rekening te nemen. We hebben er al weer twee seizoen heel veel plezier van.

Met dat besluit maakten we per ongeluk de weg vrij om de nieuwe Oranje Nassauschool (ONS) op ons voormalig mini-kunstgrasveld te plaatsen. Van het ene idee komt het andere. Vervolgens spreken we over een multifunctionele accommodatie (MFA). Het bestuur is er voor de leden; we kunnen dit alleen doen als jullie akkoord gaan. We kunnen je stem dus niet missen, juist ook weer van alle pupillen, … het gaat immers vooral over jullie toekomst!

Onderstaand de agenda:

1. Opening door de voorzitter
  2. Tellen van de aanwezige stemmen
  3. Toelichting Visie Bestuur op de MFA (met de kantine als nieuwe dorpshuis, het standpunt van het bestuur is per email verstuurd naar de leden via het e-mailadres voor zover bekend, voor een ieder zijn de stukken ook ter inzage in de bestuurskamer)
  4. Vragen van de leden aan het bestuur en de projectgroep MFA
  5. Vragen voor toestemming aan de leden:
    • Kunnen we hier als Visie mee verder?
    • Is het ok dat de projectgroep o.l.v. Jozef Kindt dit plan uitwerkt?
    • En dat we niet meer bij de ALV terug hoeven te komen als we in de afgesproken bovenstaande lijn blijven werken?
    • Uiteraard bespreken we nog wel het definitief ontwerp als de architect haar/zijn werk heeft gedaan.
  6. Stemming
  7. Rondvraag

Wie zitten er in onze projectgroep voor de verdere uitwerking en detaillering?

1. Huisvesting: Mark Baartman en Jeroen Eijkelboom
  2. Financiën: Jeroen van Oort en Willem Regtuijt