Seizoensopening zaterdag a.s.

LET OP: dit programma wordt, voorzover mogelijk, verplaatst naar het veld van Rohda ’76 i.v.m. de afkeuring van onze velden. De KNVB wilde graag dat wedstrijd toch doorging i.v.m. de aanhoudende droogte de komende periode en Rohda ’76 was bereid haar planning aan te passen. Ook bij droogte moet je soms roeien met de riemen die je hebt. Bijzonder hoe een feestje in het water kan vallen als gevolg van de droogte!

Zaterdag 31 augustus bent u van harte welkom bij onze ‘bevlogen’ seizoensopening. Het is de derby tegen Rohda ’76 uit Bodegraven. De beide ploegen strijden om een plaats in de volgende ronde van de KNVB-beker. De winnaar gaat door! De steun van veel supporters kunnen we dus goed gebruiken.

We maken er, net als vorig jaar, een leuk feestje van: nieuwe spelers komen uit de lucht vallen, het elftal, de nieuwe trainer en zijn staf worden aan het publiek voorgesteld. Uiteraard wordt het een en ander muzikaal omlijst; het opwarmertje voor het Dorpsfeest 2013 later op de avond. De wedstrijd begint om 14.30 uur, maar kom s.v.p. op tijd als je alles wil meemaken. De toegang is gratis.

Dit filmpje van de seizoensopening van vorig seizoen staat op YouTube; ruim 700 keer bekeken.

{youtube}9DDBIyaaxdc{/youtube}