Site weer in de lucht en ander nieuws

Deze website was weer eens gehackt twee weken geleden en toen was de maat vol. We hebben in overleg met Sira IT dienstverlening uit Bodegraven besloten over te stappen op een ander systeem. Zo’n overgang vergt altijd veel gedoe, maar we zijn sinds vandaag weer in de lucht. De komende weken gaan we alle omissies aan de site weer proberen te herstellen.

Verder hebben jullie gemerkt dat de kunstgras-discussie een nieuwe dimensie heeft. We moeten daarover eerst in overleg met de gemeente. Dat is o.a. op 8 maart aanstaande. We houden de volgende richtlijnen aan:

• op zaterdag spelen de pupillen bij ons thuis altijd op natuurgras
  • we trainen als het daglicht het toe laat met de pupillen op natuurgras
  • en afloop douchen we altijd op de club (richtlijn Europees onderzoek)

Over het nieuwe dorpshuis (MFA) op ons mini-kunstgrasveld is de komende weken een Algemene Leden Vergadering. Er worden twee locaties overwogen: de Buitendorpstraat en bij ons aan de Spoorlaan. Voordat een van de beide opties compleet wordt uitgewerkt wil de gemeente graag weten hoe onze ALV er overdenkt. Een vergadering volgt dus vermoedelijk deze, anders volgende, maand.

Op vrijdagavond 17 maart is er voor de kids (11-14 jaar) een FIFA-Tournooi op de Play Station 4. Wordt een geweldige happening. Kom in ieder geval even kijken. Het is van 18.00 – 22.00 uur.

Zojuist heeft de JO-1 met 7-2 gewonnen en staat nu in de halve finale van de KNVB-beker. Gefeliciteerd jongens, … een prachtige prestatie. Zijn we trots op.

Goed weekend verder,

Jaap Peters