G-trainingen bij VVZwammerdam

Al enkele maanden wordt er een keer in de maand door G-voetballers op proef getraind bij VVZwammerdam. Logisch als je bedenkt dat Ipse de Bruggen om de hoek is en wij ruimte hebben om het hele jaar door te spelen. Deze proef is geslaagd en heeft ertoe geleid dat Ipse de Bruggen, Alphense Boys, waar veel spelers hun competitiewedstrijden spelen, en VVZwammerdam de handen ineen hebben geslagen. Een van de 2 trainingen die de competitiespelers bij Alphense Boys wekelijks volgen, gaat bij gebleken succes voortaan bij VVZwammerdam worden afgewerkt. Afgelopen maandag 6 februari is dit alvast goed gelukt met een deelname van 13 spelers. Het competitiegebeuren blijf bij Alphense Boys, de activiteiten bij VVZwammerdam zijn aanvullend. Vanaf maandag 6 maart (van 19 tot 20 uur) wordt er wekelijks getraind bij VVZwammerdam onder leiding van een groep vrijwillige trainers en begeleiders van VVZwammerdam. Deze begeleidingsgroep moet om optimaal te kunnen draaien nog worden uitgebreid met liefst 2 mensen. Daardoor kan er soepel geroosterd worden. Aanmelden kan bij Richard Niesing of Jozef Kindt. De hele vrijwillige staf wordt binnenkort bekendgemaakt.
20170211 g sleutel