1e Meedenk-avond MFA

De gemeente zet er vaart achter, zeg niets over trage ambtenaren. Afgelopen vrijdagmiddag een vergadering over de MFA en 16 en 22 december alweer. We hebben echter in de tussentijd input nodig van onze leden. Het is even niet anders, … maandag aanstaande al graag jullie gewaardeerde inbreng op het thema ‘Raakvlakken’.
20161209 VVZwammerdam MFA schets

De potentiële gebruikers van de MFA hebben hun ‘Programma van Eisen’ (PvE) inmiddels ingeleverd bij het bureau dat namens de gemeente de klus in kaart brengt. We zijn nu aangeland in de fase waarin de gebruikers nadenken over de raakvlakken die ze mogelijk samen hebben. Het PvE dat VVZwammerdam heeft ingediend is voor de liefhebbers beschikbaar en ligt maadagavond ter inzage bij de voetbalvereniging.
Maandag a.s. 12 december 2016 om 20.30 uur (inloop 20.00 uur) willen we graag met jullie van gedachten wisselen over een viertal thema’s in groepjes en we hebben hulpvragen beschikbaar die avond.
1. Gedeelde ruimtes (waar zijn we elkaars gast?)
2. Activiteiten (gezamenlijke activiteiten bedenken waarbij we prima kunnen samenwerken)
3. Entree en buitenruimte (waar liggen de raakvlakken: hoeveel ingangen kent bijvoorbeeld de MFA?)
4. Identiteit (de gezamenlijke identiteit en die van VVZ daarbinnen in het bijzonder)
Pauze
Bespreken van de resultaten die we inbrengen
Einde en aangeven vervolgbijeenkomsten (er komen over andere onderwerpen meer meedenkavonden!).