VVZwammerdam is meer dan voetbal

Zwammerdam is Meer dan Voetbal
Vandaag, 24 juli 2013, hebben we van de KNVB het predicaat gekregen ‘meer dan voetbal’. Ons uitwisselingsprogramma met Bellingham United FC bleek volgens de KNVB voor andere verenigingen een goed voorbeeld ter inspiratie.

Dat horen we natuurlijk graag. Daarom mogen we in het vervolg het predicaat gebruiken ‘VVZwammerdam is meer dan voetbal’  in al onze uitingen naar de buitenwereld. We zoeken er nog een mooi plekje voor op onze site hier. Zijn we er extra blij mee omdat we zelf al hadden geclaimd ‘meer dan een vereniging’. Kijk op de website Meerdanvoetbal.nl en klik op ons logo.

Afgelopen zondag, 21 juli, hebben we in Civic Stadium van Bellingham de vriendschap nog eens bevestigd door de shirts en de sjaals (scarves) te ruilen in het bijzijn van de supporters van BUFC. Een mooi free publicity momentje voor Okay Color, zomaar in de Amerikaanse pers.

20130724 MeerDanVoetbal
Voorzitter Jaap Peters en eigenaar Jeff McIntyre van BUFC ruilen de shirst