Vrouwenteam kampioen

De Zwammerdam-Aarlanderveen-Combinatie VR1 is kampioen! Zonder zelf te spelen zijn de vrouwen woensdagavond 8 mei kampioen geworden. Concurrent SV Zevenhoven verloor onverwacht de inhaalwedstrijd tegen SVS met 4-1 in Capelle. De dames hebben nu 5 punten voorsprong en zijn met nog 1 wedstrijd te gaan niet meer in te halen. Dat betekent dat de laatste wedstrijd zaterdag 11 mei tegen BVCB zonder stress kan worden gespeeld. Dat wordt een echt feestje. Daar kunnen we allemaal bij zijn, want die wedstrijd begint pas om 16.15 uur op het sportpark in Aarlanderveen. Het bestuur feliciteert bij deze alvast het team met deze prachtige prestatie.

20130320 ZACombinatie
                                   Uit het archief: de uitwedstrijd in Nieuwkoop

We hebben nu een pre-party (woensdagavond in GeZwam), een party (de wedstrijd in Aarlanderveen) en een after-party (zaterdagavond in het clubgebouw in Zwammerdam).