VVZwammerdam 40+ weer succes

Vrijdag 3 mei was VVZwammerdam gastheer van het 40+ voetbal in de regio. Alphia ging aan het eind van de avond voor de tweede opeenvolgende keer met de felbegeerde beker naar huis. 7 Teams waren present op deze prachtige lenteavond. De sfeer was zoals we die inmiddels kennen van deze dorpsontmoetingen: sportief en gemoedelijk. In de voorronde werd gestreden in twee poules. Vooral in de poule met 4 teams was het erg spannend. Drie teams eindigden met 6 punten uit 3 wedstrijden. Op doelsaldo werd VVZwammerdam 1 eerste, Floreant tweede en Rohda’76 derde. In de poule van 3 teams stak Alphia boven VVZwammerdam (3e) en RVC (2e) uit. De finale ging tussen Alphia en VVZwammerdam 1 waaarbij Alphia aan het langste eind trok. Floreant werd 3e na penalties tegen RVC, dat 4e werd. Rohda’76 werd 5e, VVZwammerdam 2 6e en TAVV 7e. De wedstrijden stonden onder uitstekende leiding van debekende heren scheidsrechters Jan, Piet, Karel en Patrick. Annie en Janny zorgden ook nu weer op uitstekende wijze voor de catering. Voetbal en respect waren ook deze avond winnaar. Nu op naar het vetereanentoernooi bij Alphia, het KNVB-toernooi en het slottoernooi bij RVC.