Dakterras op de kantine

Als je met een idee in je hoofd rond loopt vallen je dingen toe (toe-val). Bij Ipse wordt het noodgebouw aan de Spoorlaan afgebroken en naar de sloop gebracht. Daar wisten na enig overleg wel raad mee. Het gegalvaniseerde ijzer kunnen we goed gebruiken als dakterras aan de rand van de kantine. Het ijzer smeden als het heet is. Het dakterras is 12 bij 5 meter. De bedoeling is dat we het half op het dak laten rusten en gedeeltelijk laten overhellen. De trap komt naast de zij-ingang. Het geheel wordt doorzichtig (glas), biedt uitzicht op onze beide velden en op …. ‘de showroom’ van zonnepanelen op het dak zelf. VVZwammerdam, … daar krijg je (groene) energie van! Toch?

20130501 DakterrasbijIpse

Kijk er even door heen en zie het staan aan de andere kant van de Spoorlaan

Maar we zoeken vrijdag vanaf 09.00 uur nog wat vrijwilligers die helpen het een en ander vakkundig te demonteren. Er is een plan, maar een paar vakmensen die verstand van zaken hebben is ook fijn, …  al kijken ze alleen maar mee en geven ze aanwijzigingen. Bel me 06-53-272347 (Jaap Peters), je kunt je natuurlijk ook aanmelden via onze Facebook-pagina ‘Voetbalvereniging Zwammerdam’. Je mag wat ons betreft het dak op.

20130501 Groene-Hart-Energie