Familiedag

Het was een memorabele Familedag op 1 april 2013. Het was met Pasen kouder dan met Kerst. Het ijs lag dunnetjes op de sloten. Maar verder ging alles bijna goed: een 4 tegen 4 toernooi met 12 teams, winnaar werd totaal onverwacht Olli United, welpenvoetbal, broodjes met worst, een Rad van Avontuur, een 3 tegen 3 wedstrijd van 40-plus, een vergeten taart van Bakkerij Blom, penalty schieten, een 0-3 overwinning van ons 2e bij Leonidas, een afgelaste extra A.L.V. (we krijgen dus geen tennisbaan, kunstgrasveld, zonnepanelen, nieuwe clubkleuren en verhoogde contrubitie), veel vuurwerk van DJ Promic. Maar waar het allemaal omging, de slagroom op de taart, drie punten tegen Haagse Hout lukte helaas niet. Maar er was dan ook geen taart, de keuken was wel compleet uitverkocht en er was ondanks alles een bescheiden after party met DJ Promic & Demi. Zaterdag aanstaande gaat het lukken, … we hebben die punten immers hard nodig. Met dank aan alle vrijwilligers die deze dag weer hebben mogelijk hebben gemaakt zowel voor als achter de bar. Door jullie werd het TOCH een zeer geslaagde dag. Kijk naar de foto’s en geniet nog even na. Super!!!

20130401 familiedag2013