Peter & Leendert stoppen eind dit seizoen

Peter Kremer en Leendert van Kempen hebben besloten aan het eind van dit seizoen te stoppen bij VVZwammerdam. Zij hebben dat donderdagavond aan de selectie laten weten.
Eind januari werd het contract met de beide trainers nog met een jaar verlengd. Nu twee maanden later is gebleken dat er spelers zijn die geen vertrouwen meer in het duo hebben en daarmee liep ook de relatie met het bestuur een deuk op. Peter Kremer en Leendert van Kempen zagen daardoor onvoldoende vertrouwensbasis voor het komend seizoen. Spelers en trainers hebben in gezamenlijkheid besloten alles op alles te zetten voor lijfsbehoud in de 3e klasse waarvoor komend weekend twee belangrijke wedstrijden moeten worden afgewerkt.

Dit is het derde seizoen waarbij het trainersduo de scepter zwaait over het vlaggenschip van Zwammerdam. Onder leiding van Kremer/Van Kempen promoveerde VVZwammerdam twee seizoenen geleden naar de 3e klasse.

Donderdagavond, 28 maart 2013 (23.00 uur)

logo vvz 70x90