Extra A.L.V. op 2e Paasdag

Helaas is er vandaag iets misgegaan in de communicatie met de lokale pers. Het lijkt de troonrede wel (wie is de mol?), maar aanstaande maandagavond is er een extra Algemene Ledenvergadering. Dit op verzoek van een aantal leden. Tijdens de laatste reguliere vergadering in oktober 2012 is besloten dat als de verbouwing van het sportcomplex meer zou kosten dan 50.000 euro dit opnieuw zou moeten worden voorgelegd aan de ALV. Dat doen we dus maandag, 2e Paasdag, na afloop van de wedstrijd tegen Haagse Hout. De oplettende lezer had dat overigens al gezien in het programma van de Familiedag, zie elders op deze site.

Voor de inhoud van de vergadering kunnen we nu (de kop van het artikel komt niet voor onze rekening) volstaan met een link naar het bericht op Alphens.nl

20130327 VVZ-Logo-Blauw