Groene Smurfen maken debuut

Eindelijk was het zover: onze allerkleinsten maakten hun wedstrijddebuut (my first game) tegen Koudekerk op 9 maart 2013. Onze ‘Groene Smurfen’ speelden tegen ‘De Hummels’ van VV Koudekerk. Het werd een spannende wedstrijd van twee keer 10 minuten met limonade op het veld bij de wissel. Onze trainsters Kirsten van Asselt en Froukje Verburg, beide speelsters van Vrouwen 1, hebben goed werk verricht sinds het begin van dit seizoen; het spelplezier spatte er van af en daar is het toch om begonnen. We hopen deze happening ook nog een keer te organiseren bij een thuiswedstrijd van ons 1e, dat zou maar zo op de Familiedag (2e Paasdag) kunnen zijn. Geniet van de foto’s van Tijn, Renzo, Kay, Job, Ruben, Lisa, Arwen en Lars. Na afloop van hun eerste wedstrijd mochten ze hand in hand met de spelers van het 1e het hoofdveld oplopen en zwaaien naar de talrijke toeschouwers op de tribume met uiteraard alle meegereisde papa’s en mama’s. Het werd voor onze smurfen, ondanks de regen en de kou, een topzaterdag.

20130309 GroeneSmurfen 1

20130309 GroeneSmurfen 2

20130309 GroeneSmurfen 3

Klik hier naar meer foto (35 stuks)