De wedstrijd volgens Wybren

De ‘Pupil van de week’ Wybren (10 jaar) heeft ook een wedstrijdverslag gemaakt van de wedstrijd VVZwammerdam – v.v. Schoonhoven. En dan ziet de wereld er weer heel anders uit.

Ik vond het heel erg spannend in het begin, maar uiteindelijk vond ik het heel leuk en ze hebben na een jaar geen oren meer als ze zo doorgaan, omdat ze hele harde muziek hadden aan staan. Ik vond het in-trainen heel leuk en de tactiek bespreking duurde heel lang, maar het was wel heel interessant en er werd verteld waarom er met de rouwband om gespeeld werd en ik vond dat heel naar voor de familie.
Het was leuk om de wedstrijdbal te mogen dragen en de aftrap te nemen en te scoren bij de keeper. De wedstrijd was heel erg spannend en de Zwammerdamse keeper heeft mooie ballen tegengehouden.Toen was de wedstrijd afgelopen en het was 4-2 geworden. Ze gingen naar de kleedkamer en toen ging er een tas open en daar zat bier in. Ik ging daarna nog met het bestuur praten, patat eten en toen kreeg ik een bal met handtekeningen, een pet, een vaantje, een pupil van de weekposter en toen ging ik naar huis en had ik een hele leuke dag achter de rug.
Wybren Puister
20160904 wybren