Voetbal Ipse de Bruggen

Het afgelopen jaar is er een aantal keren op proef gevoetbald door cliënten van Ipse de Bruggen samen met deelnemers uit het dorp en uit de voetbalclub. Dat is succesvol verlopen. Doel was tevens om na dit jaart te bekijken of uitbreiding richting officieel G-voetbal meteen of op termijn mogelijk zou zijn. Gebleken is dat dat nu nog een brug te ver is. De spelers die nu officieel vanuit Ipse de Bruggen bij clubs in de omgeving spelen, blijven daar actief. De proef wordt nu voortgezet door (als regel) de eerste maandag in de maand tussen 19.00 en 20.00 uur wel een training aan te bieden bij VVZwammerdam. Leden van VVZwammerdam zullen daarvoor zorg gaan dragen. Op maandag 29 augustus wordt nog 1 keer op het Cruyffcourt geoefend, daarna wordt er geswitched naar het complex van VVZwammerdam. Zodra we de data en nog wat meer dingen weten laten we dat via de site horen.