Nol Uithol (86) overleden

Gisteren, 19 juli 2016, bereikte ons het bericht dat Nol is overleden. Nol is 86 jaar geworden en was de laatste maanden en weken al in een mindere conditie. Afgelopen vrijdag meldde zijn zoon Ed, eveneens vaste supporter van VVZwammerdam, dat het hard achteruit ging met zijn vader. Die lag toen al in het ziekenhuis van Gouda.

Nol is, naast biljarter en kaartspeler, bij ons vooral ook bekend als trouwe supporter, donateur en ‘sponsor onbekend’ van de wedstrijdballen. Het afgelopen seizoen kon hij veel minder dan naar zijn zin was onze wedstrijden bijwonen. Hij was er meestal uit en thuis bij, jarenlang samen met de vader van Andre Groot. We vonden deze leuke foto in het archief (zaterdag 4 oktober 2014). We speelden toen in Oegstgeest (3-3) en uiteraard was Nol daarbij als onderdeel van de ‘harde kern’. Deze foto is nu meer dan een dierbare herinnering. Letterlijk uit ons midden, maar niet uit ons (groene) hart.
20160720 Nol Uithol

.20160719 Nol Uithol rouwkaart