Maarten van Riessen

Op vrijdagavond 10 juni 2016 speelde Maarten van Riessen zijn afscheidswedstrijd voor VVZwammerdam 1. Het werd een geweldige happening onder leiding van topscheidsrechter Kevin Blom. Maarten is een voorbeeldspeler in vele opzichten geweest. Trouw aan 1 club, altijd trainen, bestuursfunctie tussendoor, sportiviteit en respect op de eerste plaats.

De wedstrijd zelf verliep geheel in stijl. The Legends kwamen in de eerste helft op een ongekende voorsprong van 0-3 door doelpunten van Mitchell Henkes (29) en tweemaal een andere clublegende Nick van Leeuwen (35).
20160610 Legends VVZwammerdam1

In de tweede helft kwam VVZwammerdam 1 terug tot 3-3 door doelpunten van Reijer Peters (21), Justin Bons (19) en Thom de Bruin (20). Het sluitstuk was voor de afscheidnemende Maarten van Riessen (31) die de overwinning van The Legends veilig stelde door een vrije trap, ja, met rechts,ja, over de keeper in het doel te plaatsen. Hulde aan een nieuwe legende! De bewegende beelden volgen nog, er staan twee uitgebreide fotoverslagen op onze Facebook-pagina (130 foto’s) in totaal.