2-6 verlies tegen Be Fair

VVZwammerdam 1 heeft een even verwachte als verdiende nederlaag geleden tegen Be Fair. De titelkandidaten uit Waddinxveen lieten er geen gras over groeien en scoorden binnen het kwartier 0-2. VVZwammerdam kwam daarna beter in het spel en scoorde een nuchtere 1-2 via Maarten van Riessen. Nog voor rust kwam Be Fair op 1-3. Getrouw de veldverhoudingen sloot Be Fair de wedstrijd af met een 1-3 score in de tweede helft. In totaal dus 2-6. Ondanks het verlies kon VVZwammerdam bogen op het mooiste doelpunt van de wedstrijd. Toine Kremer krulde de bal vanaf 40-45 meter over de doelman.

20130303 ReneVerburg                         Het goede nieuws van deze wedstrijd: Rene Verburg is terug

VVZwammerdam maakt zich nu op voor twee zeer belangrijke wedstrijden (Koudekerk en Kamerik) tegen lager geplaatste teams, waaruit moet blijken of VVZwammerdam zich op de ranglijst weer wat ruimte verschaft of definitief in de degradatiezonde belandt. Lange tijd stond Damme boven aan in het rechterrijtje (8e), maar daar kwam met deze nederlaag een einde aan. Als je meer foto’s wilt zien, klik hier