Bericht van Maarten van Riessen

Dit vonden we vandaag op Maarten’s Facebook-pagina:
Gister na 15 seizoenen mijn laatste wedstrijd voor Voetbalvereniging Zwammerdam 1 mogen spelen! Scoren en met 0-1 winnen in mijn laatste wedstrijd, geweldig! Na alle emoties die voor, tijdens en na de wedstrijd voorbij gekomen zijn, weer zijn bedaard, overheerst vooral trots! Trots om onderdeel te zijn geweest van 15 seizoenen met twee kampioenschappen, een zinderende promotie na penalty’s, vele memorabele acties, assists en doelpunten!

Via deze weg wil ik alle teamgenoten, trainers, leiders, verzorgers, supporters, bestuursleden, vrijwilligers en natuurlijk mijn familie bedanken voor hun bijdrage aan 15 schitterende jaren, in welke vorm dan ook! In de loop der jaren teveel om op te noemen! Zoals al vroeg geleerd, voor elkaar en met elkaar! Je wint samen en je verliest samen, als team maar ook als club!
Volgend seizoen ga ik genieten van Zwammerdam 1 in een heel andere rol en daarnaast weer nieuwe uitdagingen zoeken binnen en buiten het voetbal! Uit de grond van mijn hart, nogmaals ontzettend bedankt!