GHL VR1 toch nog 2e?

In een bloedheet Capellle wist GHL VR1 met 0-2 te winnen van de nummer 4 op de ranglijst SVS. In de 2e minuut schoot de achterhoede van SVS een corner van Lisa Zuidam pardoes in eigen goal. En rond de 20ste minuut schoot aanvoerster Kirsten van Asselt een directe vrije trap onhoudbaar in de kruising (0-2). SVS drong wel aan in de 2e helft, maar kon geen vuist maken.
Doordat kampioen Woubrugge met 5-6 won van en in Koudekerk is de 2e plaats voor onze vrouwen nog toch binnen handbereik. Over twee weken spelen de vrouwen in Polsbroek tegen laagvlieger SPV’81. Een wedstrijd die ze met vijf goals verschil moeten zien te winnen. Thuis werd het echter maar 1-0 tegen deze stugge ploeg. We gaan er met supportersbussen massaal naar toe.

Vorige week (onze vlaggende verslaggever heeft even andere bezigheden) maakten onze vrouwen zelf korte metten met Koudekerk VR1 en hielp toen Woubrugge al aan het kampioenschap. Via twee goals van Kirsten van Asselt en twee van Karlijn van Dorp liep de ploeg uit naar 4-1. Maar de dames uit Koudekerk wisten zich toch nog terug te vechten in de wedstrijd met twee goals naar 4-3. Het verlies van Koudekerk betekende wel dat Woubrugge VR1 vorig week al (terecht) kampioen werd en promoveert naar de 3e klasse.

De vrouwen tonen zich de laatste weken in ‘good shape’.
20160508 GoodShape