F1 maakt 100 doelpunten en dat smaakt naar meer

Een taart van Bakkerij Blom voor 100 doelpunten door de F1 en nu op naar kampioenschap zaterdag a.s.
Het zat er al enkele weken aan te komen dat VVZwammerdam F1 de 100 doelpunten zou halen. De resultaten waren er naar en afgelopen zaterdag was het dan ook zover. Voor de wedstrijd tegen Sportlust’46. F8 stond de teller op 99 en was een doelpunt voldoende, maar belangrijke was een overwinning om het kampioenschap binnen te halen volgende week tegen De Jodan Boys F5 uit Gouda. De mannen van F1 waren gebrand om deze wedstrijd te spelen en dat heeft Sportlust geweten. Met maar liefst 7-0 verlies konden ze weer terug naar Woerden. De openingstreffer werd gemaakt door Ruben Stolwijk wat de 100-ste treffer was. Deze werd met luid gejuich begroet en na afloop met taart bezegeld door iedereen.
Ouders bedankt en we gaan komende zaterdag voor het kampioenschap.
20160417 Taart F1