Vrijdagavond 18 maart: volop voetbal activiteiten

Op vrijdagavond 18 maart aanstaande hebben we een bijzondere avond op het sportcomplex aan de Spoorlaan. Er zijn bijzondere gasten en het wordt een sportief en gezellig samenzijn.

Samen voetballen met Ipse De Bruggen

Vanaf 19.00 uur: op het mini-kunstgrasveld spelen mensen uit het dorp samen met de  bewoners van Ipse De Bruggen. Er zijn wat oefenpotjes. Leuk daaraan is dat zij worden begeleid door oud-sterspeler Mitchell Henkes, die voor deze speciale gelegenheid weer even terug is op het oude nest. Een oproep aan leden van VVZwammerdam en dorpsbewoners/niet-leden: doe mee niet primair voor jezelf, maar doe de spelers van Ipse De Bruggen een enorm plezier. Dat is ook welbestede tijd.

1ste Lustrum van het Regio Rijnstreek 45plus-voetbal

Vanaf 20.00 uur: op het grote kunstgrasveld en het mini-kunstgrasveld spelen elf 45-plus ploegen het 7 tegen 7 voetbal. Op zich niet zo bijzonder, maar we vieren wel eventjes tussendoor met taart en muziek het 1ste Lustrum van het 7 X 7 voetbal in onze regio. De pers is aanwezig. Kom in ieder geval even kennis maken met deze vorm van ‘gezonde levensstijl’: op een vast tijdstip voetballen, op een vaste plaats en met een vaste eindtijd (22.00 uur). Gezellig samen zijn met je vrienden op vrijdagavond en het weekend verder vrij, …. leuker kunnen we het niet maken!