D1 klaar voor internationaal toernooi

Vorige week zijn de laatste puntjes op de i gezet door trainer Edwin van der Neut betreffende het avontuur in België bij KSK Steenbrugge waar wordt deelgenomen aan een internationaal toernooi. Dit toernooi dat van 25 tot en met 27 maart 2016 zal worden gehouden heeft een deelnemersveld uit België, Nederland en Frankrijk.
De voorlopige teams die hebben ingeschreven zijn KSK Steenbrugge U12 (BEL), KSK Steenbrugge U13 (BEL), KSK Maldegem (BEL), Daring Brugge (BEL), De Gunners (NL), HVV’24 A (NL), HVV’24 B (NL), ROFC Stockel (BEL), KDC Ruddervoorde (BEL), KVK Westhoek (BEL), SC Sedan A (FR), SC Sedan B (FR), KSV Moorsele (BEL) en natuurlijk VVZwammerdam (NL).
De spelers van D1 betalen het kleine bijdrage van € 25,- en de rest wordt door vier sponsors betaald die anoniem willen blijven, maar waar D1 heel blij mee is. Het complete team met begeleiders vertrekken op vrijdag 25 maart om 11.00 uur naar voetbalclub Club Brugge, de Belgische topploeg waar om 14.00 uur een rondleiding van 1,5 uur wordt gegeven. De lunch van deze dag zal worden verzorgd door bakkerij Breggen met winkels in o.a. Alphen aan den Rijn in de Atlas en Baronie.
,
Na de rondleiding gaat men door naar Aan de Plas, het verblijf voor het weekend, waar wij eten, slapen en drinken.
Vanaf deze plaats wensen wij het gehele team met begeleiders, spelers en ouders veel plezier toe.