Terug uit Oegstgeest (naar Jan Wolkers)

Het was best wel verrassend gezien de voorafgaande weersomstandigheden dat de wedstrijden van zaterdag 16 februari doorgingen. Het tweede elftal maakt gebruik van de inhaalronde om drie punten aan het totaal toe te voegen en bleef daarmee al een aantal wedstrijden na elkaar ongeslagen. De D-pupillen kwamen een ronde (4e) verder in de KNVB-beker door met een door vakanties gehavend elftal toch te zegevieren van Alphen. Het eerste elftal kon het niet waarmaken bij een beter spelend Oegstgeest. Klik hier door naar heel veel mooie foto’s van de wedstrijd.

20130216 RickHijdra mist

Rick Hijdra schiet vlak voor rust net naast, … helaas

Al na 25 minuten stond het 2-0 voor de gastheren die de hele eerste helft heer en meester waren. Oegstgeest gaf VVZwammerdam vlak voor rust de kans op een op dat moment geflatteerde 2-1 te komen. Rick miste alleen voor de keeper (foto 1). Na rust kreeg VVZwammerdam zowaar een tweede grote kans op de aansluitingstreffer. Brendan schoot van dichtbij op de keeper (foto 2). In de tweede helft met Sean, Mitchell en Reijer in de gelederen kwam VVZwammerdam beter in het spel, waar het voor Oegstgeest niet zonodig meer hoefde. Oegstgeest kwam een kwartier voor tijd nog op 3-0. Intussen was VVZwammerdam begonnen aan het verzamelen van (onnodig veel) gele kaarten voor praten waardoor schorsingen in beeld komen voor verschillende spelers. Al bij al geen goede vertoning van VVZwammerdam 1. Hopelijk keert de inspiratie snel terug om de 15 benodige punten voor lijfsbehoud binnen te halen. Gaat nog een hele kluif worden.

20130216 BrendaQuilici mistOok Brendan Quilici komt niet tot scoren

20130216 Vandelijn

De keeper uit Oegstgeest bracht zichzelf behoorlijk in de problemen