Nieuwjaarsreceptie-toernooi 2016

Beste leden, ouders, sponsors en trouwe supporters,

Van harte nodigen wij je uit om op zaterdagmiddag 9 januari 2016 deel te nemen aan onze nieuwjaarsbijeenkomst. Die valt in viertal delen uiteen:

• om 16.00 uur is er uiteraard de traditionele nieuwjaarsreceptie voor alle leden, oud-leden, hun partners of ouders; ook de trouwe supporters en sponsoren zijn uiteraard welkom
  • we zullen daarbij de nieuwe Errea-kledinglijn introduceren voor de begeleiding van al onze jeugdteams
  • daaraan voorafgaand is er een Nieuwjaarstoernooi, een nieuw idee, dat in 2016 uitvoerbaar is omdat we nu het kunstgrasveld ter beschikking hebben
  • en we hebben een foto-shoot, daarover hieronder meer.

Alle leden (spelend en niet spelend) geboren vóór 2001 (de senioren heren, vrouwen en de junioren A en B) gaan onderling een toernooi spelen in de 5 tegen 5 vorm, zonder keeper. Speciaal daarbij is dat de gezinnen zoveel mogelijk bij elkaar in een team worden geplaatst: broer, zus, vader, moeder. Maar ook spelers zonder familierelatie gaan met elkaar meedoen natuurlijk.

20151229 oliebollen

De inschrijving (individueel of per team) is ter plaatse in de kantine tussen 13.00 uur en 13.30 uur. De teams en het wedstrijdschema worden opgesteld tussen 13.30 uur en 14.00 uur. De wedstrijden starten om 14.00 uur. Telkens komen winnaars tegen winnaars te spelen en verliezers tegen verliezers. Aan het eind hebben we een winnend team.

Er zijn 50 gezinnen binnen VVZwammerdam met twee of meer voetballende leden (van de kleinsten tot en met 40+). We hebben kunnen vinden:

Albregt, Van Asselt, Baartman,Van den Berg, Blanken, Bons, Boot, De Bruijn, De Bruin, Captein, Carrasco Bono, Van Dorp, Drexhage, Francken, Geerlof, Goudriaan, De Groot, Van der Heijden, Van Hout, Van der Hulst, De Jong, Kindt, Koolwijk, Kortmann, Kremer, Van Kempen, Kwakernaak, Van Leeuwen, Lodder, Van der Neut, Overes, Peters, Pfaff, Regtuijt, Van Riessen, Samsom, Slotboom, Spruijt, Uittenbogaart, Verburg, Verburg, Verburg, Verduyn, Vis, De Vos, Wattimena, Van der Wel, Van Zoest, Zuidam en Zwijnenburg.

De insteek is dat we al de familieleden van 15 jaar en ouder, die nooit samen spelen die kans geven voorafgaand aan onze Nieuwjaarsreceptie en dat ze vervolgens gezamenlijk en per familie op de foto gaan. Daar komen vast onvergetelijke plaatjes van. We zien jullie uiteraard ook bij het feest bij de brug op oudjaarsavond, maar anders graag tot zaterdag 9 januari 2016!

Meer dan een vereniging,

Namens het bestuur,