Mijn week kon niet meer stuk

Al helemaal in spanning van mijn komende Junglefeestje met echte slangen en baardda-gamen en natuurlijk Sinterklaasavond in het verschiet, belde Mark donderdag of ik zaterdag Pupil van de week wilde zijn. Als fanatieke F1-speler hoefde ik daar natuurlijk niet over na te denken en zei gelijk volmondig ja.

De wedstrijd tegen Kagia beloofde spannend te worden, na de voorbespreking met de grote jongens mocht ik mee het veld op, na het fluitsignaal mocht ik en maakte het eerste doelpunt voor Zwammerdam. Spannend dat de wedstrijd was, er werd door VVZwammerdam supergoed gevoetbald, maar ondanks alle kansen bleef het bij het doelpunt dat ik maakte, helaas telde dat niet en bleef het 0-0, jammer!

Na limonade en een lekker patatje in bestuurskamer was ik dit al snel weer vergeten, ook kreeg een mooi wedstrijdaffiche, een vaantje en de fel begeerde bal met de handtekeningen van alle 1e spelers.

Het was een TOP dag, iedereen bedankt. Op naar de volgende wedstrijd.

Kay de Wit
20151209 Kay PupilvdWeek