Opening kunstgrasveld op 5 september

VVZwammerdam gaat het kunstgrasveld officieel openen op zaterdag 5 september. Dan speelt ook het 1ste elftal thuis tegen Rohda’76. De feestelijkheden beginnen om tegen 14.30 uur met de wedstrijd zelf, ingeleid met 28 cheerleaders op de muziek van DJ Promic. De ontvangst van de speciaal genodigden is om 14.30 uur in de partytent. Alle leden en supporters zijn uiteraard ook uitgenodigd. De officiële uitnodigingen gaan voor het weekend nog uit, maar noteer de datum alvast in de agenda. Maar kom even iets eerder (14.15 uur) anders mis je deel van deze unieke middag.

In de rust van de wedstrijd wordt de openingshandeling verricht met een leuke omlijsting door de cheerleaders. Al onze pupillen (smurfen tot en met D) gaan op de foto samen met de genodigden en ontvangen ballen waar ze een actie mee doen. Tevens het persmoment om de participatiemaatschappij een gezicht te geven. Er is muzikale omlijsting gedurende de hele middag door DJ Promic. Na de wedstrijd is het partytime tot 19.00 uur met onze huis DJ.

Wat deden we ook al weer bij de seizoensopening drie jaar (2012) terug op 8 september?

{youtube}9DDBIyaaxdc{/youtube}