Voorlopige samenstelling D-E-F-teams

Voor het komende seizoen 2015/2016 is het gelukt om voor ieder leeftijdscategorie een volwaardig team op de been te brengen. Binnen de teams is er voldoende potentie om de spelers verder te ontwikkelen met de aangestelde trainers Edwin van de Neut (D1), Hans van Beek (D2), Jinne Samsom (E1), Stan Kortmann en Chris van Riessen (F1). Het is een hele klus geweest om tot de voorlopige onderstaande samenstelling van de pupillenteams te komen. De afgelopen maand veranderde iedere dag het aantal beschikbare spelers voor de verschillende leeftijdscategorieën. Vooral bij de E-pupillen was dit op een gegeven moment niet zo maar meer te overzien welke kant het op zou gaan. Bij het sluiten van de overschrijvingstermijn op 14 juni was er dan eindelijk de gewenste duidelijkheid. En toen volgden er gesprekken, kwamen er ideeën op tafel en volgden er weer gesprekken om daarna uiteindelijk knopen door te haken. Dit was niet gemakkelijk, maar moest toch gebeuren en hierdoor zullen er spelers teleurgesteld, maar ook blij zijn. We hopen op begrip voor de situatie zoals dit bij de VVZwammerdam ieder seizoen weer een discussie punt is en zal blijven door het beschikbare aantal spelers. Bij de samenstelling is er gekeken dat de speler plezier beleeft in het juiste team. Hierbij is kwaliteit, techniek, tactiek, instelling, mentaliteit en fysiek erg belangrijk geweest. Spelers moeten niet op hun tenen lopen om tot prestaties (lees: ontwikkeling) te komen, dat een averechts effect heeft. Maar vooral het aantal spelers per leeftijdscategorie was bepalend. Gelukkig hebben we alles kunnen invullen al moeten er nog wel wat functies bij de teams als begeleider worden ingevuld, maar daar zijn we druk mee in de weer dit ook compleet te krijgen.

20150620 Indelingteams

• Samenstelling voorlopige selectie D1:

Bob Veldhuijs (k), Bas Verburg (k), Stan de Groot, Bram Vermeulen, Pieter Boot, Jurjen Pfaff, Mateo Overes, Megan van Geest, Wessel Baartman, Delano Mommaert, Rik Twaalfhoven,
Frank Witteveen, Rens Kortmann en Laila Stokkel
• Keepers Bas en Bob spelen beide nog een bekerwedstrijd alvorens een keuze te maken.

Trainer/coach: Edwin van der Neut
Leider/assistent scheidsrechter: vacature

Trainingstijden: maandag en woensdag 18.45 – 20.00 uur
Veld 2 – kunstgrasveld A-B (linker helft van uit kantine gezien)
Start eerste training: maandag 17 augustus 18.45 – 20.00 uur

• Samenstelling voorlopige selectie D2:

Bob Veldhuijs (k), Bas Verburg (k), Jeske van den Bosch, Yemanuel van Jaarsveld, Dylano Goudkuil, Stijn Eijkelboom, Kjeld Captein, Robert Zwaan, Elisa Katchaki, Marit Vermeulen, Gijs Verburg,
Dort Drexhage, Tsepo Zandbergen en Schnider Dor Mook

Trainer/coaches: Hans van Beek
Assistent scheidsrechter: Jordy Goedhart

maandag 18.00 – 19.15 uur – veld 2 – kunstgrasveld C-D (rechter helft van uit kantine gezien)
woensdag 18.45 – 20.00 uur – veld 3 – klein kunstgrasveld
Start eerste training: maandag 17 augustus 18.00 – 19.15 uur

Samenstelling voorlopige selectie E1:
Bas Kwakernaak (k), Tijn Francken, Thijs Captein, Wybren Puister, Bibi Geerlof, Seth Kwakernaak,
Kars van der Heijden, Mees de Jong en Romy Vaarting

Trainer/coach: Jinne Samsom

Trainingstijden: dinsdag en donderdag 17.15 – 18.15 uur
Veld 2 – kunstgrasveld A-B (linker helft van uit kantine gezien)
Start eerste training: dinsdag 25 augustus 17.15 – 18.15 uur

• Samenstelling voorlopige selectie F1:

Renzo de Wit, Lars Boer, Job van der Hulst, Mike Captein, Kiano Stoof, Kay de Wit, Ruben Stolwijk en
Herby Dor Mook

Trainers: Stan Kortmann en Chris van Riessen
Leider: Wim de Wit

Trainingstijden: dinsdag en donderdag 17.15 – 18.15 uur
Veld 2 – kunstgrasveld C (kwart veld, rechter helft van uit kantine gezien)
Start eerste training: dinsdag 25 augustus 17.15 – 18.15 uur

Samenstelling voorlopige selectie F2:
Tijn de Groot, Dune Vermast, Rens van der Leden, Thijmen Stolwijk, Jacob Ciechanowicz, Sytse Witteveen,
Stef van der Hulst en Jesper Ruven

Trainers: vacature. Op dit moment is er nog geen trainer, omdat er nog geen duidelijkheid was of er wel een F2 zou worden ingeschreven bij de KNVB. Heeft u misschien interesse om deze talenten te begeleiden, laat weten dan kunnen we hier een gesprek over hebben; rienvanelk@outlook.com

Trainingstijden: dinsdag en donderdag 17.15 – 18.15 uur
Veld 2 – kunstgrasveld D (kwart veld, rechter helft van uit kantine gezien)
Start eerste training: dinsdag 25 augustus 17.15 – 18.15 uur

• Groene Smurfen: nu op zaterdag!

D. Carrasco Bono, Fin Zandbergen, Jesse van Zijll, Jason Blanken, F. Helder, Jordi Ooms, Stijn Carrasco Bono en J. van Roon

Trainer: Adri van Jaarsveld

Trainingstijden: zaterdag 9.30 -10.30 uur