Sponsoren: een avondje Sparta

Gisteravond hebben vele sponsoren een uitermate gezellige avond beleefd, aangeboden door het bestuur van VVZwammerdam, bij de wedstrijd Sparta-De Graafschap (1-1). Met een verzorgde heen- en terugreis door Taxi- en Touringcarbedrijf Van Asselt kwam iedereen vervolgens aan zijn trekken. Een uitstekende ontvangst in het sponsorhome ‘De Ridderzaal’ van Sparta, met collega amateursclubs als SSS Klaaswaal (tegen gespeeld om de KNVB-beker dit seizoen) en sc Botlek, met alles op het gebied van hapjes en drankjes. Veel contacten werden gemaakt onderling en met andere verenigingen. Voor herhaling vatbaar, na eerdere edities in andere jaren tegen o.a. FC Utrecht, Feyenoord, VVV en Excelsior Rotterdam. Wat een gezellig en sfeerrijk stadion trouwens.

20150508 Kasteel Sparta