Spetterende zaterdag

Komende zaterdag is er een aantrekkelijk programma bij VVZwammerdam. Om 09.30 uur de kampioenswedstrijd van de B1 (2e klas). De A-junioren sluiten het seizoen, ook in de 2e klas, af en er staat een aantal spelers op het punt van overgang naar de senioren.

Banner kempenaar-alphen-aan-den-rijn-bv-1652-logo-280

Het tweede elftal kan zijn mooie 0-7 overwinning van vorige week, waarin het 3e klasserschap veilig werd gesteld, een vervolg geven tegen WDS 2. Dat geldt ook voor het eerste elftal, dat eveneens WDS ontmoet en de 1-5 bij Floreant nog eens kan proberen te evenaren. De 5e plaats ligt in het verschiet bij een overwinning ook met kleine cijfers. Er is een afscheid van enkele selectiespelers, de bekendmaking van de ‘Speler van het seizoen’, het afscheid van beide hoofdsponsors Okay Color Grapics en Polaroid Sunglasses.

Als omlijsting is er een hele dag aanwezigheid van Renault Kempenaar. In de rust van VVZwammerdam 1 tegen WDS 1 om 15.15 uur is er een optreden van Drum- en Showorkest ‘Dice Musica ’83’. Na afloop in het clubgebouw een Rad van Avontuur ten bate van het jeugdkamp. Stuk voor stuk goede aanleidingen om een bezoekje te brengen aan het sportpark aan de Spoorlaan.

20150509 Dice Musica