Toch kunstgras komend seizoen?

Op dinsdagavond 12 mei om 19.30 uur is er een bijzondere ledenraadsvergadering. Nemen we als leden het besluit om op Veld 2 Kunstgras aan te leggen?

20150412 Kunstgrasveld

Het kunstgras is, na een eerdere afwijzing, toch haalbaar gebleken. Daarbij zijn drie partijen betrokken: de gemeente betaalt alsnog een deel, de bank financiert een deel en wij als leden dragen zelf een deel bij. Onze meerjarencijfers zijn inmiddels goedgekeurd door de Stichting Waarborgfonds Sport (9 april 2015) en dat is belangrijk. We zijn officieel een degelijke club!

We maken er ook letterlijk een bijzondere ledenraadsvergadering van, waarbij aan alle 17 elftallen/teams (1, 2, 3, 4, 5, VR1, A1, B1, C1, D1, D2, E1, F1, F2, Groene Smurfen en de beide 40plus-teams) afzonderlijk zal worden gevraagd wat ze er van vinden. Dat is belangrijk: het gaat namelijk vooral hen (en hun ouders) aan. Zij moeten er immers op voetballen. Ter voorbereiding worden alle 17 elftallen/teams bezocht na afloop van een training/wedstrijd de komende weken zodat een ieder weet waar het over gaat en wat de financiële gevolgen voor een lid zijn (een eenmalige bijdrage voor de aanschaf en een contributieverhoging voor het aflossen van de lening).

Het Bestuur en de ‘Werkgroep Kunstgras in 2015’ zijn van mening dat we de vereniging toekomstbestendig maken door Veld 2 te voorzien van kunstgras. Daar zijn wij niet van af te brengen tenzij de Ledenraad, ons hoogste orgaan, anders besluit. We zijn immers een vereniging van en voor leden. Tot dinsdag 12 mei, … we zien er naar uit en er komt nog een officiële uitnodiging, maar zet deze datum a.u.b. alvast in uw agenda.

Meer dan een vereniging,

namens het bestuur van Voetbalvereniging Zwammerdam