Hans van Beek nieuwe trainer D2

Het is gelukt om ook voor VVZwammerdam D2 een trainer voor volgend seizoen te vinden. Het gesprek dat ik had met Hans van Beek was bedoeld om te evalueren en kennis te maken met elkaar. Het enthousiasme en de verantwoordelijkheid die ik bij Hans aantrof was voor mij reden om gelijk maar te vragen of hij óók volgend seizoen als trainer wilde meehelpen de jeugd naar een hoger plan te brengen. Na wat bedenktijd en een gesprek met de trainer van D1 volgend seizoen, Edwin van der Neut, kreeg ik een positief antwoord. Volgend seizoen zal onze genomineerde Clubheld Hans van Beek (momenteel 2e in het tussenklassement) wederom VVZ D2 gaan trainen. Op dit moment doet Hans dit samen met Edwin van der Neut, maar komt volgend seizoen op eigen benen te staan. Maar niet alleen, Hans zal nauw gaan samenwerken met Edwin en krijgt ook ondersteuning van de JC. Hans is op dit moment ook begeleider bij VR1, maar wilde volgend seizoen meer voor de jeugd betekenen. En daar maak ik graag gebruik van.

20150327 Hans van Beek Clubheld

Hans van Beek (49) is geen onbekende binnen de club en al vanaf zijn 6e jaar lid van VVZwammerdam. Hij doorliep alle jeugdteams om in het tweede elftal terecht te komen en iedere week aansloot bij het eerste. Hij speelde op alle posities binnen het team, van spits tot aan laatste man. Hij kwam ook in aanraking met het trainersvak en heeft ook hier bijna alle leeftijdscategorieën wel onder zijn hoede gehad als trainer of assistent trainer. Op dit moment is Hans alweer vier jaar als postbesteller werkzaam in Bodegraven bij PostNL. Daarvoor verdiende hij zijn boterham bij Interchicken, Van der Sterre kaas en slachthuis Domburg, allemaal in Bodegraven.

Wij wensen Hans veel plezier toe in zijn functie bij VVZwammerdam D2 volgend seizoen.

Jeugdcoördinator Rien van Elk