Hans van Beek is 25.000 euro waard

20150318 Clubheld AD

Hans van Beek (49) is door ons voorgesteld als ‘de clubheld’ bij de AD-clubheldenverkiezing. Hij is al 43 jaar lid, trekt de lijnen van de natuurgrasvelden, is de vaste grensrechter van het 2e, als het moet ook nog scheidsrechter, assistent-trainer van VR1 en de D2, speler bij 40plus en ook bij het wandelvoetbal. Ontvangt op zaterdagochtend in alle vroegte de consul voor de keuring van de velden, krijt de lijnen opnieuw als ze vrijdagnacht zijn weggeregend en zet dan gelijk even koffie voor het kantinepersoneel en de bestuursdienst die om 07.30 uur arriveren. Hans is sowieso een man van weinig woorden en ‘ik kan vandaag niet’ bestaat bij hem niet, … We kunnen niet zonder Hans en we gaan dat ook niet proberen.

Als Hans de clubheld van het jaar wordt, verdient hij 25.000 euro voor onze club dat we goed kunnen gebruiken voor de LED-verlichting van Veld 2. Stem a.u.b. op Hans en maak hem letterlijk & figuurlijk onbetaalbaar voor onze vereniging. Dank je wel. …………..  Klik hier naar de website waar je kunt stemmen!

20150318 Clubheld Hans van Beek

r moet gestemd worden voor 27 april 2015