Voorbeschouwing uitwedstrijd LSVV’70

Van de website LeidenAmateurVoetbal.nl (klik hier)

SEV won afgelopen weekend uiterst moeizaam in en tegen Zwammerdam (1-2). Het elftal van Rob de Lange moest uiteindelijk evenwel het hoofd buigen voor de virtuele koploper, de club met het minste puntverlies. Een week eerder werd echter wel gestunt bij de huidige lijstaanvoerder, Koudekerk, die er met 1-2 aan moest geloven. Dus met de vorm van ‘Damme’ zit het wel goed. Onderschatting lijkt dan ook het grootste gevaar voor De Lange en consorten, die zaterdag op bezoek gaan bij LSVV ’70. De Leidse studenten wachten nog altijd op hun eerste driepunter van deze jaargang, maar hebben dit seizoen toch al regelmatig aangetoond voetballend zeker niet het lelijke eendje van de afdeling te zijn. En één ding is zeker: die eerste overwinning komt steeds dichterbij. Freek Jansen en zijn spelers kennende zal LSVV de aanstaande degradatie waardig willen ondergaan. Of betekent winst op Zwammerdam misschien toch nog de ommekeer?