Edwin van der Neut nieuwe trainer D1

Voor het nieuwe seizoen 2015-2016 is Edwin van der Neut (45) aangesteld als nieuwe trainer van VVZwammerdam D1. Edwin zal het huidige trainersduo Casper en Linda Mommaert opvolgen die aan het einde van het seizoen stoppen. Jeugdcoördinator Rien van Elk heeft met Edwin de eerste trainer aangesteld om de ambitie binnen de club te optimaliseren. Op dit moment is Edwin trainer van VR1 en VVZwammerdam D2. Door deze toezegging hoopt Edwin mee te helpen om spelers op te leiden en zich te kunnen inschrijven voor het trainersdiploma Juniorentrainer bij de KNVB.

20150227 Edwin vd Neut

Als voetballer was Edwin van der Neut actief bij ARC in Alphen aan den Rijn en doorliep vanaf de F-pupillen alle selectieteams. Na zijn jeugdjaren moest hij in militaire dienst en kwam terecht bij de luchtmacht, waar hij is blijven hangen. Hij werd gelegerd in Nijmegen en Ypenburg waar hij met regelmaat zijn voetbalschoenen aan trok voor het Luchtmachtelftal. Toen zijn dochter Megan vijf jaar geleden ging voetballen bij ARC werd hij begeleider en werd ook trainer. Toen Megan naar VVZwammerdam vertrok werd hij ook hier trainer. In het dagelijks leven is Edwin werkzaam bij vleesverwerker Zandbergen in Zoeterwoude.

Wij wensen Edwin veel plezier in zijn nieuwe functie als trainer van VVZ D1.