Verslag van Job, pupil van de week

Ik vond het heel leuk om pupil van de week te zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik mocht eerst bij de voorbespreking zijn en met het 1ste mee het veld op. Ik vond het leuk om mee te rennen het veld op en daarna mocht ik de aftrap nemen. Wel spannend met zoveel mensen die keken. De wedstrijd duurde best lang vond ik, maar het was wel spannend. Jammer dat Zwammerdam niet gewonnen heeft.

Na de wedstrijd mocht ik met mijn vader en mijn broertje in de bestuurskamer komen om patat te eten. Ik kreeg een mooie poster, een vaantje en een bal met alle handtekeningen van het 1e. Super cool vond ik dat, ik mag met deze bal van de voorzitter in de kamer thuis voetballen, alleen mijn moeder was het daar niet mee eens 😉 ha ha . Nu mag ik wel in de gang thuis want buiten gaan de handtekeningen er af.

Bedankt voor alles,

Groetjes Job van der Hulst