Wandelvoetbal komende weken

De groep die op 3 januari jongestleden een demonstratie wandelvoetbal heeft gegeven is vastbesloten om in samenwerking met VVZwammerdam met het wandelvoetbal door te gaan. Het idee is om alleen recreatief bezig te zijn om zo te leren beleven hoe leuk het is om het spel te spelen. We willen ook vrouwen uitnodigen deel te nemen. Je hoeft, voorlopig althans, geen lid te zijn van VVZwammerdam. We spelen in kleine teams. Het groepje wil uitbreiding, maar nodigt ook mannen en vrouwen uit om gewoon een kijkje te komen nemen om zo een idee te krijgen wat het is.

20150118 Demonstratiewandelvoetbal VVZwammerdam
                           Foto: Walter Planije

Wanneer gaat er worden gewandelvoetbald? In ieder geval vrijdagavond 23 januari om 19.30 uur en vrijdagavond 30 januari, ook om 19.30 uur. Zaterdag 7 februari wordt er voorafgaand aan de wedstrijd VVZwammerdam 1 – CVC Reeuwijk 1 ook gewandelvoetbald vanaf 13.30 uur. Daarna kijken we in overleg met geïnteresseerden verder naar geschikte momenten om met elkaar te ballen. Geïnteresseerden kunnen spontaan komen kijken of meedoen, of als u dat wil zich rechtstreeks melden bij J. Kindt: mailadres is JAKindt@hetnet.nl.

Klik hier naar het artikel dat afgelopen week in het Witte Weekblad stond.