In Memoriam Wout van Es

Donderdagavond ging het afschuwelijke bericht rond in de voetbalkantine dat Wout van Es was overleden. Veel te vroeg. Wout is al zo’n tijd weg uit het dorp, maar toch weten nog velen wat Wout vooral in de jaren tachtig en negentig heeft betekend voor de club. Ook de actief voetballende zoon Mike doet ons nog altijd aan Wout denken. Wout was zelf voorstopper in het Eerste. Veel waardering oogstte hij daarna voor de vele andere dingen die hij voor de vereniging deed. Een greep: trainen van de G-voetballers, samen oprichten van de supportersvereniging ‘Bunnikzijde’ voor het lief en leed binnen de club, tenuesponsoring van de A-junioren en het tweede elftal. Niet in de laatste plaats – en waar we nog dagelijks van kunnen genieten tot in lengte van jaren- zijn inbreng als man van het bouwvak. Het fusthok kwam er mede uit zijn handen en ook de nieuwe kunststofkozijnen werden door hem geplaatst. Vrijdag 16 januari wordt afscheid genomen in Bilthoven van een markante persoon die Wout was voor onze club.