Leiden Amateur Voetbal & VVZwammerdam

De website Leiden-Amateur-Voetbal houdt alles keurig netjes bij, juist ook voor ‘onze’ klasse 3A. Daarin spelen nogal wat Leidse voetbalclubs zoals DoCoS, LSVV ’70, Roodenburg en UVS. Inmiddels hebben we op de site ook een eigen clubpagina en die vult zich met wedstrijdverslagen, interviews met spelers, trainers en bestuurders. Maar ze maken ook wekelijks het ‘elftal van de week’, de maand en het seizoen. Jullie kunnen de verslagen vinden achter de banner (zie ook hier onder) rechts op onze site. Het meest recente verslag is dat van de wedstrijd tegen DoCoS en is geschreven door de journalist Sergio Rademakers. Altijd leuk zo’n verslag te vergelijken met wat we er zelf van vinden door een ‘groene’ bril.

LeidenAmateurVoetbal

• Interview met Lucas Woudenberg n.a.v. zijn debuut (klik hier)
  • Verslag wedstrijd tegen DoCoS (klik hier)
  • Reijer Peters in ‘Hemd van het lijf’ (klik hier)