VVZwammerdam Today 5/12

• Inmiddels staan bij ons op het sportcomplex nu ook containers voor kleding en papier. Gelijk bij de ingang als je binnen komt links. We hebben ook al dozen staan voor het recyclen van cartridges en mobieltjes. Voor frituurvet hebben we tonnen staan. We zijn een groene club en zo maken we heel Zwammerdam een beetje groener. Gooi nooit weg, lever in!
  • Zaterdag 6 december spelen we de topper tegen de nr.1 uit onze klasse Floreant uit Boskoop, we doen er alles aan om de spelers in topvorm te krijgen. Sinterklaas kwam donderdavond zelfs na de training langs om de selectiespelers een hart onder de riem te steken. Zaterdag geen cadeautjes weggeven;
  • Na afloop van de streekderby is er een Sponsorloterij in de kantine, ook alle sponsors zijn uitgenodigd. De prijjzen worden vermeld in het programmaboekje van 6 december, … mis het niet;
  • Er zijn ook twee Romeinen via sponsor Archeon, let op de vaandels achter de goal op Veld 1, zaterdag aanwezig. Met hen kunnen de kinderen op de foto en ze komen mee met de spelers het veld op voorafgaand aan de wedstrijd;
  • De F-jes van Floreant en VVZwammerdam zullen een voorwedstrijd spelen om vervolgens met de spelers en de Romeinen het veld op te komen;
  • ‘s Avonds vanaf 20.30 uur vieren we tijdens de Route 66 – party ons 66-jarig bestaan. De toegang is gratis, er worden consumptiebonnen verkocht a 1,50 euro;
  • De coverband KOEST zal optreden vanaf 21.00 uur en om 01.00 uur (7 december) is het echt afgelopen. Hieronder vast even een voorproefje via YouTube. Deze band is letterlijk van alle markten thuis. We maken er een mooi feestje van, zorg dat je er bij bent. Het clubgebouw is al fraai aangekleed in Kerstsferen afgelopen week.

{youtube}bqSpkiAWiWw&feature=youtu.be{/youtube}

• We doen ook weer mee aan een ING pitch voor kleine voetbalverenigingen. Achteraf lijkt het erop dat de eerste ‘aanbesteding’ bedoeld was voor de grotere verenigingen. We doen mee met een ‘reclamefilmpje’ waarbij we een gooi doen naar het sponsorschap voor drie jaar. In de loop van de zaterdag zal het filmpje (het is nog niet klaar) op YouTube worden gezet. Dat is ook de reden dat we onze website, Facebook en ClubApp hebben aangepast en de ING-huisstijl inmiddels ook duidelijk op die plekken herkenbaar is;
  • Zaterdag is AlphenStadFM/TV aanwezig met zowel radio als TV. De voetbalwedstrijd is live te volgen in het sportprogramma Sport Lokaal. Sport Lokaal wordt op zaterdag uitgezonden tussen 14 – 18 uur voor de regio Alphen aan den Rijn, Rijnwoude en Boskoop. Peter Fase zal deze middag het radioverslag verzorgen. Ook wordt er in deze uitzending verslag gedaan van de voetbalwedstrijden: ARC – Swift; Woubrugge – Alphia en SV Aarlanderveen – Nieuwkoop. Alphen Stad FM/TV kan je ontvangen via 90.0 FM in de ether, 103.4 FM op de kabel en het glasvezelnet van KPN (kanaal 962) en Lijbrandt (kanaal 798); in Rijnwoude via 106.5 FM (ether) en 103.4 FM (kabel).
  • We wensen u een leuke Sinterklaas-avond en kom zaterdag naar jouw club! Het wordt waarschijnlijk een mooie zonnige dag, een temperatuur rond de 8 graden en 3 punten. Meer dan een vereniging.

20141205 Groene Piet