Halen we zelf de toekomst dichterbij?

Is XtraGrass een goed idee op Veld 2?

{youtube}sVj1rQxePyw{/youtube}

XtraGrass is een systeem waarbij natuurlijke grasmat wordt verstevigd met kunstgras vezels. Een perfecte combinatie tussen de bespeelbaarheid van natuurlijk gras en de slijtvastheid van kunstgras. XtraGrass, in de afgelopen 10 jaar ontwikkeld en verbeterd, is een uniek en gepatenteerd systeem wat het natuurgras versterkt. De perfecte oplossing voor clubs die moeilijkheden ondervinden bij het onderhoud van een natuurlijke grasmat, maar die niet willen – of mogen – spelen op een 100% kunstgras voetbalveld.

Het XtraGrass-systeem kan eenvoudig ter plekke geïnstalleerd worden met plaatselijke arbeidskrachten en standaardapparatuur. Over het algemeen neemt de installatie niet meer tijd in beslag dan die van een standaard grasveld.

We gaan in ieder geval ook bij andere clubs polshoogte nemen en horen over hun ervaringen.