Agenda Algemene Ledenvergadering maandag 3 november

De Algemene Ledenvergadering van VVZwammerdam vindt plaats op 3 november om 20.00 uur. Inloop is vanaf 19.30 uur. Het bestuur nodigt de leden van harte uit bij deze belangrijke vergadering aanwezig te zijn.

20141030 alv

Agenda:

1.   Opening voorzitter

2.   Procedurele zaken:

a. Mededelingen en tellen van de leden

b. Vaststellen agenda

c. Ingekomen stukken

d. Notulen algemene ledenvergadering 4 nov. 2013

3.   Terugblik afgelopen seizoen:

a. Jaarverslag seizoen 2013-2014 van de secretaris

b. Financieel verslag 2013-2014 van de penningmeester

c. Verslag kascommissie

4.   Vooruitblik komend seizoen:

a. Begroting 2014-2015

b. Vaststellen contributie/ verhogen barprijzen

c. Benoeming nieuwe kascommissie:Koos Barendse, Casper Regtuijt, Richard Niesing en reserve Wilco Goudriaan.

Pauze

5.   Aandacht voor elkaar:

a.    Prestatie beker gewonnen door de F1 met 2.61 punten

b.    Jubilarissen: Er zijn drie jubilarissen 25 jaar lid S. Verburg, J. Kuik en Mineke Vermeulen, 50 jaar lid W. Vermeulen, en 60 jaar lid Jan Woltering.

Uitreiking J.P. Hunnik Bokaal, genomineerd zijn: De voltallige bouwploeg die afgelopen maanden het complex opgeknapt hebben.

6.   Bestuurlijke invulling seizoen 2014 – 2015:

a.    Aftredend maar herkiesbaar Jaap Peters (voorzitter)

b.    Aftredend Jaco Geerlof, niet herkiesbaar, Jaco gaat wel door tot eind seizoen 2014 -2015.

c.   De overige leden blijven in functie, Jeroen van Oort Penningmester, Remco Havenaar Secretaris Senioren, Henk Zaal Secretaris Jeugd, Ina Zaal Verbree Secretaris. Ina geeft al wel aan om volgend jaar minder te willen gaan doen. Een duo (baan) en de persoon zou tot het bestuur moeten treden.

d. We hebben verschillende commissies binnen het bestuur: Bouwcommissie o.l.v. Mark Baartman, Activiteiten en PR Marie-Héléne Zengerink, Jeugdkamp, Sinterklaas, Familiedag

7.   Toekomst VVZwammerdam: twee brieven van Gemeente Alphen aan de Rijn gekregen. Over kunstgras en het Sportspectrum

Rondvraag en sluiting