Competitie jeugd start op 1 november

Nu de bekercompetitie voor bijna alle teams is afgerond heeft de KNVB alle teams op sterkte ingedeeld voor een volledige competitie. Er staan veel leuke wedstrijden te wachten. De competitie start voor bijna alle teams op 1 november. Op die dag hebben we in totaal liefst 9 thuiswedstrijden. Kijk onder “wedstrijden”, “programma en uitslagen” wat de komende wedstrijden zijn.

Als je een account hebt bij voetbal.nl kun je via de “i”-knop de volledige indeling per team bekijken. Natuurlijk kun je ook via de Zwammerdam App de wedstrijden en de indelingen bekijken. Door de uitstekende resultaten in de bekercompetitie zijn de teams hoger ingedeeld voor de echte competitie. Deze competitie beslaat de hele rest van het seizoen 2014-2015. Een mooie uitdaging aan de jeugd om te laten zien waar ze staan.