Verslag pupil van de week Megan van Geest

Ik was voor de wedstrijd een beetje zenuwachtig. We gingen eerste bespreken over wat ze de vorige dag hadden gedaan (bij de bruiloft) maar toen dat gesprek klaar was gingen ze gewoon weer serieus doen.

Toen gingen ze omkleden en opwarmen, en ik mocht zelfs meedoen. Ik ging samen met Thom overpassen. Daarna ging ik weer terug en kreeg ik een vlag waarmee we het veld op liepen. We liepen me ze allen het veld op en ik mocht de vlag dragen, daarna gingen we handjes schudden, en toen mocht ik de aftrap nemen en naar het doel toe gaan en daar scoren en dat deed ik ook nog! Daarna mocht ik in de dug-out zitten en de wedstrijd kijken. De eindstand was 3-0. Op het einde mocht ik naar de bestuurskamer en kreeg ik een cadeautje en dat was een bal met handtekeningen, een wedstrijdposter met mijn naam erop en een shirtje met VVZkleuren om op te hangen aan de auto, en we kregen ook nog gratis eten. Ik zeg het was een top dag! Groetjes, Megan van Geest.