Lucas maakt debuut voor 30.000 toeschouwers

20130105 Debuut LucasWoudenberg

Voor Lucas Woudenberg en Sven van Beek kan het nieuwe jaar nu al niet meer stuk. De A-junioren debuteerden zaterdag officieus in het oefenduel met AGOVV Apeldoorn (0-0) en genoten van hun eerste minuten in De Kuip. Daarnaast gaan de jongelingen volgende week mee op trainingskamp naar Marbella. Ondanks het teleurstellende resultaat, kijkt het tweetal terug op een geslaagde middag.

“Voor mijn gevoel heb ik een degelijke wedstrijd gespeeld. Helaas viel het resultaat een beetje tegen”, zegt Woudenberg, die de eerste helft meespeelde als linksback, na afloop op de clubsite. “Ik heb mijn tegenstander op een klein momentje na uitgeschakeld. Al tijdens de warming-up genoot ik ervan om op het veld van De Kuip te staan, maar na de aftrap kon ik me goed focussen op de wedstrijd.” Woudenberg trainde de afgelopen maanden regelmatig mee met het eerste elftal en kijkt dan ook uit naar het trainingskamp.

Bron: soccernews.nl, 5 januari 2013