Download gratis onze ClubApp

,
Vanaf heden kunnen alle leden, spelers en supporters van VVZwammerdam de ClubApp gratis downloaden via de IOS (Apple) en Android Store. De app is een initiatief vanuit de KNVB en biedt realtime alle officiële uitslagen, programma’s, standen en afgelastingen van de club én de competities waarin de club vertegenwoordigd is.
20140814 Poster ClubApp

Verenigingen krijgen steeds vaker te maken met teruglopende inkomsten vanuit gemeentelijke subsidies, minder kantineomzet en zien een terugloop in het aantal vrijwilligers. Ondanks dat verenigingen graag gebruik maken van een eigen app om hun leden te kunnen informeren zijn de mankracht en de financiële middelen een belangrijk struikelblok. De KNVB ClubApp biedt de verenigingen een eigen digitaal platform aan om ondermeer hun bereik en zichtbaarheid te vergroten. Daarnaast zijn er binnen de app advertentiemodules ingebouwd die de vereniging kan inzetten om hun sponsors een podium te bieden. De app genereert via deze weg extra inkomsten voor de vereniging.

Weten wat er speelt

Onze ClubApp bevat de volgende functionaliteiten:

• Alle teams overzichtelijk vindbaar per categorie: pupillen, junioren en senioren.
  • Navigeer direct naar de laatste uitslagen, standen en wedstrijdprogramma’s van je favoriete teams.
  • Upload en bekijk foto’s en/of video’s tijdens of na de wedstrijd (wel doen, he?)
  • Nieuws, lees direct het laatste verenigingsnieuws (moet nog)
  • Wedstrijddetails zoals tijdstip, scheidsrechterinformatie en de locatie van de betreffende accommodatie beschikbaar is.
  • Leden, spelers en supporters kunnen gebruik maken van de ingebouwde routeplanner (echt handig)
  • Deel gemakkelijk alle wedstrijden, media en nieuws via Facebook, Twitter en Email.

Kortom: download de Zwammerdam ClubApp.