Bent u speelgerechtigd?

Van 19 spelers en speelsters (5 speelsters uit het vrouwenteam) dienen dringend pasfoto’s te worden ingeleverd. Zeker bij het nieuwe systeem met het Digitale wedstrijdformulier en de visuele pascontrole op het veld is het uitgesloten bij beker- en competitiewedstrijden mee te doen. Kijk of uw naam in het rijtje staat. Aanvoerders, leiders: kijk of een teamgenoot erbij staat. Bezorg uw pasfoto op adres dr. Schreuderstraat 39 (t.a.v. Tineke Goethals), met uw naam en geboortedatum op de achterzijde.

20140804 Funny-selfie-and-cartoons

R. Albregt, V. v.d. Berg, T. Bijlsma, M. de Jager, L. de Groot, J. Hus, M. Janssen, T. Kempen, B. v.d. Kooij, M. Koole, M. Koopman, J. Luijendijk, S. v.d. Oord, J. Pfaff, M. de Ruiter, M. Sloothaak, D. van Wijk & S. Zemel.